4.1.2012

Eviva Espanja!

Mä olen viime aikoina pitänyt todella pitkää taukoa kirjoittamisen lisäksi blogien luvusta, varmaan pisintä ikinä sen jälkeen, kun aloin joskus 2009 niitä seurata. Tähän on syynä ollut sekä laiskuus että kiire. Nimittäin haluaisin saada kaikkien seuraamieni blogien rästissä olevat kirjoitukset luettua, ja siihen voi mennä melkoinen tovi, jos taukoa on viikonkin verran. Huomaan selvästi tämän aiheuttaneen tietynlaisen tyhjiön sisälläni, seurattavista kirjoittajista tulee ikään kuin tuttuja, joiden kuulumisia on kiva lukea ja myötäelää, sekä saada inspiraatioita mm. muodin ja sisustuksen saralta. Lisäksi koska olen tällainen... verbaaliperverssi (miten sitä nyt kaunistelisikaan?), saan vatsalihasteni kera huomattavaa tyydytystä taitavasti kirjoitetusta tekstistä. No, kyllä ainakin muut blogeja seuraavat tietää, mistä puhun. :)

Marion - Eviva Espanja

Ei mulla tässä muuten sen suurempia kuulumisia, kuin että runsaan viikon päästä tosiaan lähdetään poikaystävän, hänen veljensä (arvontavoiton johdosta) ja muutaman muun tyypin kanssa Espanjaan viikoksi "mökkeilemään"! Tää on mun eka kunnollinen ulkomaanmatka ever, ja voin lievästi sanottuna olla vähän pähkinöinä!!! 8) Siellä on kuulemma vielä poikkeuksellisen lämpimät säät olleet vuodenaikaan nähden, kivaa. Saa nähä vaan miten selvitään menomatkasta, se kun kestää yhteensä melkein vuorokauden... :D Ja pakkaaminen pikkasen jännittää, mä olen se tyyppi, joka ottaa viikonloppureissulle vähintään jäkiskassillisen tavaraa. *syvä huokaus*

Ootteko te matkustelleet mua enemmän, ja onko matkoja tiedossa tälle vuodelle? Onko antaa jotain hyviä vinkkejä, johon pitäisi varautua? Muutama potkukin pepulle voi tehdä ihan hyvää! :)

P.S. Olen kuukausitolkulla vääntänyt Beauty Bayn mokaaman tilauksen kanssa, ja niiden piti maksaa lopulta rahat takaisin mun tililleni; mitään vaan ei ole vielä kuulunut, vaikka maksu tapahtui 28.12.(2011, ehhehee ;)), ja se luvattiin näkyvän kolmen päivän sisällä. Lisäksi en saanut mitään selvitystä siihen, miksi asia on venynyt niin pitkäksi. Eipä tarvitse siitä puljusta enää mitään tilata. :/ Miten teidän ostelut ovat sujuneet ulkomaisista nettikaupoista, ja lähinnä kiinnostaa vielä ne (ongelmallisemmat) palautustilanteet.

P.P.S. Se Spyro on muuten vedetty läpi jo! Ongelma oli lopulta hilllittömän yksinkertainen, ja peli ihan paras kimppapelattavaksi poikkiksen kanssa. :) Eli jos etsitte hyvää ei-taistelu -kaksinpeliä PS2:lle, suosittelen lämpimästi!! Pientä puuduttavuutta taisteluissa välillä on, mut yleisesti tykkäsin todella paljon (yksin mä sen vahingossa läpi pelasinkin, auts...). :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti