23.8.2011

Kiva yllätys

Mä olen Sport-lehden tilaaja, ja tänään postiluukusta kilahti jotain suuren kuuloista sisälle. Olin varma, et siel on joku kiva yllätyspaketti tai jotain (no oikeesti mietin ensi sekunnit, oonko mä huutanut vielä jotain Huuto.netistä), mut sit siel oliki vaan kaksi kirjettä ja joku mainoslappu! Toinen kirje oli privaatti ja toisen päällä luki Sport, joten oletin heti, et sen tilaus on loppumassa ja mulle kaupataan nyt jatkoa. No mutta miten asian laita oikeasti olikaan, sen näette ensi numerossa...

Ei vaan! ;) Sisältä paljastui kiva lappunen, joka ilmoitti, että mä saisin mennä hakemaan Lancômen jälleenmyyntipisteestä itselleni ilmaisen uutuus Hypnôse Doll Eyes-mascaran minikoossa! Whii, aika kiva lahja lehdeltä, eikö? :) Otin lappusesta myös kuvan, mut kone ei suostu lukemaan kameran muistikorttia just ny.

Tämän kivan yllätyksen lisäksi äidillä oli eräs toinen, joten suuntaan nyt tästä kaupoille toiseksi viimeistä vapaapäivääni kuluttamaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti