15.8.2011

Korkeavyötäröisten farkkujen karu silmienavaus

Okei. Mä todella olen lihonnut. Oon elänyt kaksilla farkuilla ja collarihousuilla, ja nyt päätin pitkästä aikaa pistää jotain muuta jalkaan, no, ekat farkut ei mahtuneet (ei yllätys) ja tokat oli mun liianjoustavat vyötäröfarkkuni (tässä kohtaa joustoa ei ollut missään enää liikaa), jotka PURISTAA nyt niin maan p... :/ Äiti sanoi taannoin (reality-check one, torjuttu), että mun tosiaan tarvis päästä tuosta mahasta eroon, ja mä olin sitä mieltä, ettei se nyt niin paha ole, housut vaan kiristi epäsuotuisasti. Onkohan mulla joku liian positiivisen ruumiinkuvan häiriö?

Olin eilen kattomassa Morsiusneidot, joka yllätti vallan positiivisesti! En oo mikään tyttöleffojen ystävä, mut tää oli semmonen, jonka näyttäisin mielelläni poikaystävällenikin! En muista koska oisin niin monesti nauranut ääneen leffateatterissa, tais siellä joku myös vähän itkeä herkemmässä kohdassa (tällä kertaa en kuitenkaan minä siis). Koko leffakeikka meinas jo peruuntua kun luulin kadottaneeni sen ilmais-joululahjalipun jonka päätin tuohon sijottaa, mut sit se onneksi löytyi, ja ehdin mukaan mainoksiin just minuutin yli virallisen alkuajan. Sit mulle tuli vielä hirveän paha olo kesken alun (niitä tulee joskus, yleensä menee onneks hengittelemällä ohi), päässä kohisi ja olin jo melko varma et kohta pitää syöksyä jonnekin oksentamaan, mut se onneks meni sit ohi, ja sain nauttia koko ilmaislipun eest'. Mut voin suositella leffaa joo vähän ennakkoluuloisemmillekin. :)

Tein tos äsken ADHD-testin, ku oon joskus epäilly, et mulla olis joku lievä ADD. No se testi oli englanninkielinen ja ymmärsin kyl kaikki kysymykset (ja vastausvaihtoehdotkin suurin piirtein), ja sen mukaan olisin rajamailla. Ois kyl kiva päästä joskus ihan oikeeseen ammatti-ihmisen tekemään testiin.

Menipä henkeväks, täs viel pari kuvaa eilisillalta tasottamaan menoa! :)

Tough!

Even tougher!
Oli muuten ihan sattumalta vaan mätsäävä vaateväri kuveis. Löysin ton paitajutun Valtterista viime keskiviikkona, ja en tajuu miten oon voinu elää ilman sitä! Kolme ee, onneks ostin. :) Moikka-moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti