22.10.2011

Moi vielä kuitenkin

Piti tulla ihan vaan pyörähtämään ennen ku suljen tään koneen, nyt jo vähän ajatuski kulkee ku alko lääkkeet tehota! Mulla siis on joku tulehdus tällä hetkellä vatsassa, ei kivaa. Sitä selvitellään lähitulevaisuudessa, ku ei nyt vaan tapahtuis mitään dramaattista ennen sitä! Onneks oon majaillu täällä vanhempien luona muutaman päivän ajan, ja vaiks välillä meinaaki tila käydä liian ahtaaks (kröhöm!), nii on ollu ihanaa ku tänäänki sain purettua surkeaa mieltäni ja äiti kuunteli.

Pistin viikko sit tilaukseen Beauty Bay:stä pari pensseliä ja yhen puuteri(..?)purkillisen bareMineralsin matte-meikkipohjaa, ja tänään löyty omassa kodissa käväistyäni ovimatolta saapumisilmoitus. Muuten meni hienosti jutut, mut ne oli pistäny mulle toisen siveltimen väärin! Ja se on just se, jolla levitetään koko setti nassulle, eli mun tarvii hankkii joku väliaikaisratkaisu ennen ku saan hoidettua asiat kuntoon beautybaylaisten kanssa. Osaako joku suositella sopuhintaista jostain suht perusputiikista saatavaa kabukia tms. hyvää sutia peittävään levittelyyn?

Kai sitä sänkyyn seuraavaks suunnataan. Minä ihan itteni kera. Voiku huomenna ois kiva sää, ja kunto semmonen et pystyis vähän nauttimaan siitä ulkona... Janoan jotain kivaa tekemistä, joten katotaan mimmoset kunnot ja mahikset huominen tuo tullessaan. Kynnet ainaki vois lakata!

P.S. Kaipaan kainaloosi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti